Proces deweloperski sprawia wrażenie skomplikowanego, jednak dzięki wdrożeniu EBOK uległ znacznemu uproszczeniu. Klienci po zalogowaniu mogą sprawdzić status swojej umowy, złożyć wniosek o wydanie dokumentów czy zapisać się na wizytę na budowę. W związku z tym, że już 37% ruchu na stronie www odbywa się za pośrednictwem urządzeń mobilnych, spółka zdecydowała o wdrożeniu kolejnego, innowacyjnego rozwiązania komunikacyjnego.

Do końca lipca 2018 roku klientom wrocławskiego dewelopera zostanie udostępniona aplikacja mobilna, dzięki której zyskają oni dostęp do bieżących informacji na temat zakupionej nieruchomości. Za jej pomocą będą mogli sprawdzić status swojej płatności, obejrzeć aktualny dziennik budowy czy wysłać zgłoszenie usterki, dołączając zdjęcie z telefonu. Klienci zapiszą się również na dni otwarte, odbiór mieszkania czy podpisanie umowy końcowej.

powrót do listy aktualności

Zapytaj o ofertę

Jeśli jesteś zainteresowany zakupem mieszkania w naszych inwestycjach, wypełnij poniższy formularz kontaktowy. Nasi doradcy skontaktują się z Tobą w ciągu 48 godzin, przedstawiając Ci ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.