W 16. edycji konkursu Dolnośląskich Gryfów, spółka Vantage Development S.A. zdobyła nagrodę w kategorii „Skuteczna kampania marketingowa” za działania promocyjne na rzecz nowej inwestycji – Portu Popowice. Kampania prowadzona była od kwietnia 2018 do marca 2019 pod hasłem „Historia jest w każdym z nas”. Jej celem było zbudowanie rozpoznawalnego wizerunku projektu deweloperskiego oraz zaangażowanie wrocławian we współtworzenie historii Portu Popowice. Cel ten udało się osiągnąć poprzez łączenie w przekazie tradycji z nowoczesnością przy wykorzystaniu różnorodnych narzędzi i kanałów komunikacji.

 

Dzięki wspólnym wysiłkom zespołu marketingowo-PRowego informacja o nowej inwestycji dotarła do ponad 260 tysięcy osób i skutecznie zainteresowała szerokie grono potencjalnych klientów spółki.

 

Wielka Gala Biznesu oraz przyznanie nagród Dolnośląskich Gryfów odbyła się 21.10.2019 w Narodowym Forum Muzyki. 

 

powrót do listy aktualności

Zapytaj o ofertę

Jeśli jesteś zainteresowany zakupem mieszkania w naszych inwestycjach, wypełnij poniższy formularz kontaktowy. Nasi doradcy skontaktują się z Tobą w ciągu 48 godzin, przedstawiając Ci ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.