W 16. edycji konkursu Dolnośląskich Gryfów, spółka Vantage Development S.A. zdobyła nagrodę w kategorii „Skuteczna kampania marketingowa” za działania promocyjne na rzecz nowej inwestycji – Portu Popowice. Kampania prowadzona była od kwietnia 2018 do marca 2019 pod hasłem „Historia jest w każdym z nas”. Jej celem było zbudowanie rozpoznawalnego wizerunku projektu deweloperskiego oraz zaangażowanie wrocławian we współtworzenie historii Portu Popowice. Cel ten udało się osiągnąć poprzez łączenie w przekazie tradycji z nowoczesnością przy wykorzystaniu różnorodnych narzędzi i kanałów komunikacji.
Dzięki wspólnym wysiłkom zespołu marketingowo-PRowego informacja o nowej inwestycji dotarła do ponad 260 tysięcy osób i skutecznie zainteresowała szerokie grono potencjalnych klientów spółki.
Wielka Gala Biznesu oraz przyznanie nagród Dolnośląskich Gryfów odbyła się 21.10.2019 w Narodowym Forum Muzyki.