Proces deweloperski sprawia wrażenie skomplikowanego, jednak dzięki wdrożeniu EBOK uległ znacznemu uproszczeniu. Klienci po zalogowaniu mogą sprawdzić status swojej umowy, złożyć wniosek o wydanie dokumentów czy zapisać się na wizytę na budowę. W związku z tym, że już 37% ruchu na stronie www odbywa się za pośrednictwem urządzeń mobilnych, spółka zdecydowała o wdrożeniu kolejnego, innowacyjnego rozwiązania komunikacyjnego.

Do końca lipca 2018 roku klientom wrocławskiego dewelopera zostanie udostępniona aplikacja mobilna, dzięki której zyskają oni dostęp do bieżących informacji na temat zakupionej nieruchomości. Za jej pomocą będą mogli sprawdzić status swojej płatności, obejrzeć aktualny dziennik budowy czy wysłać zgłoszenie usterki, dołączając zdjęcie z telefonu. Klienci zapiszą się również na dni otwarte, odbiór mieszkania czy podpisanie umowy końcowej.

powrót do listy aktualności

Sprawdź ofertę

Vantage Development i ROBYG budują synergię w ramach jednej grupy właścicielskiej TAG Immobilien. Nasze inwestycje oraz aktualną ofertę znajdziesz na stronie internetowej ROBYG. Zapraszamy!