Zasady przetwarzania danych osobowych obowiązujące w grupie kapitałowej Vantage Development wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO),
Administratorem Państwa danych osobowych jest Vantage Development S.A. albo spółka z grupy kapitałowej Vantage Development (lista spółek):
- z którą zawarli Państwo umowę albo prowadzą negocjacje przed zawarciem umowy,
- której wyrazili Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych, w szczególności na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną,
- z którą utrzymują Państwo kontakty służbowe lub biznesowe,
- do której skierowali Państwo korespondencję albo złożyli reklamację.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zawarcia umowy z Administratorem, otrzymania oferty handlowej, utrzymywania kontaktów służbowych i biznesowych, uzyskania odpowiedzi na korespondencję, albo rozpatrzenia reklamacji. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości wykonania przez Administratora ww. czynności.
Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane w celach zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania.
Dane kontaktowe Administratora: ul. gen. J.H. Dąbrowskiego 44, 50-457 Wrocław, nr tel. (+48 71) 78 600 00, fax (+48 71) 78 600 01, adres e-mail: biuro@vantage-sa.pl (dalej: „Administrator”).
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: nr telefonu: + 48 71 78 600 16, adres e-mail: iodo@vantage-sa.pl.
- Zakres przetwarzanych danych osobowych:
- dla klientów, którzy zawarli z Administratorem umowę deweloperską, przedwstępną, umowę o wykonanie zmian lokatorskich, umowę ustanowienia odrębnej własności i sprzedaży lokalu, umowę sprzedaży lokalu mieszkalnego lub usługowego: imię i nazwisko, seria i numer dokumentu tożsamości, numer PESEL, stan cywilny, imiona rodziców, adres zamieszkania, adres korespondencyjny, adres e-mail oraz numer telefonu,
- dla kontrahentów innych niż wymienieni w pkt a): imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres korespondencyjny, nazwa i adres siedziby firmy, adres dla doręczeń, numer NIP lub PESEL, numer rachunku bankowego, numer telefonu, adres e-mail,
- dla potencjalnych klientów: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu,
- dla osób z którymi personel Administratora utrzymuje kontakty służbowe i biznesowe: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu,
- dla nadawców korespondencji: imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres do korespondencji, nazwa i adres siedziby firmy, adres e-mail, numer telefonu,
- dla osób składających reklamacje: imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres do korespondencji, nazwa i adres siedziby firmy, adres e-mail, numer telefonu.
- Podstawy prawne i cele przetwarzania danych osobowych:
- dla klientów:
– wykonanie umowy oraz podjęcie niezbędnych działań przed zawarciem umowy z Administratorem – art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
– realizacja prawnie usprawiedliwionych celów Administratora danych w postaci marketingu produktów własnych oraz dochodzenia i obrony przed roszczeniami – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
- dla kontrahentów innych niż wymieni w pkt a):
– wykonanie umowy oraz podjęcie niezbędnych działań przed zawarciem umowy z Administratorem – art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
– realizacja prawnie usprawiedliwionych celów Administratora danych w postaci marketingu produktów własnych oraz dochodzenia i obrony przed roszczeniami – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
- dla potencjalnych klientów:
– udzielona zgoda na przetwarzanie danych osobowych, w szczególności na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną – art. 6 ust. 1 lit. a) RODO,
– podjęcie niezbędnych działań przed zawarciem umowy z Administratorem – art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
- dla osób, z którymi personel Administratora utrzymuje kontakty służbowe i biznesowe:
– realizacja prawnie usprawiedliwionych celów Administratora danych w postaci utrzymywania kontaktów oraz prowadzenia korespondencji – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
- dla nadawców korespondencji:
– realizacja prawnie usprawiedliwionych celów Administratora danych w postaci utrzymywania kontaktów oraz prowadzenia korespondencji – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
- dla osób składających reklamacje:
– wykonanie umowy oraz podjęcie niezbędnych działań przed zawarciem umowy z Administratorem – art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
– realizacja obowiązku prawnego obciążającego Administratora wynikającego z przepisów Kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi za wady rzeczy – art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,
– realizacja prawnie usprawiedliwionych celów Administratora danych w postaci dochodzenia i obrony przed roszczeniami – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
- Odbiorcy danych osobowych.
Administrator danych informuje, że dane osobowe mogą być przekazywane następującym odbiorcom lub kategoriom odbiorców:
- Upoważnionym pracownikom albo współpracownikom Administratora świadczącym usługi na podstawie umów cywilnoprawnych,
- Generalnym wykonawcom inwestycji oraz przedsiębiorcom wykonującym roboty budowlane na inwestycjach realizowanych oraz zakończonych przez Administratora,
- VD Serwis spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą: ul. gen. J.H. Dąbrowskiego 44, 50-457 Wrocław,
- Vantage Development S.A. z siedzibą: ul. gen. H. Dąbrowskiego 44, 50-457 Wrocław,
- VD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą: ul. gen. J.H. Dąbrowskiego 44, 50-457 Wrocław,
- Administratorom i dostawcom systemów informatycznych oraz usług hostingowych,
- Przedsiębiorcom świadczącym usługi pocztowe i kurierskie,
- Przedsiębiorcom świadczącym usługi prowadzenia i badania ksiąg rachunkowych,
- Przedsiębiorcom świadczącym usługi w zakresie archiwizacji oraz niszczenia dokumentów,
- Kancelariom prawnym oraz notarialnym świadczącym usługi prawne,
- Administratorom oraz zarządcom nieruchomości,
- Organom administracji publicznej, w tym Krajowej Administracji Skarbowej, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz organom ścigania, organom wymiaru sprawiedliwości oraz komornikom sądowym w przypadkach przewidzianych przepisami prawa.
- Okres przechowywania danych osobowych:
- W przypadku klientów, którzy zawarli z Administratorem umowę deweloperską, przedwstępną, umowę o wykonanie zmian lokatorskich, umowę ustanowienia odrębnej własności i sprzedaży lokalu albo umowę sprzedaży lokalu mieszkalnego lub usługowego – przez okres 10 lat od daty zawarcia umowy sprzedaży ostatniego lokalu mieszkalnego lub usługowego w inwestycji,
- W przypadku pozostałych kontrahentów – przez okres 5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpiło rozwiązanie albo wygaśnięcie umowy zawartej z Administratorem,
- W przypadku potencjalnych klientów – do momentu cofnięcia przez Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych, nie dłużej niż przez okres 2 lat do końca roku kalendarzowego, w którym nastąpiło wyrażenie zgody albo złożenie zapytania ofertowego,
- W przypadku osób, z którymi personel Administratora utrzymuje kontakty służbowe i biznesowe – do zakończenia współpracy z Administratorem,
- W przypadku nadawców korespondencji – przez okres 5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym otrzymano korespondencję,
- W przypadku osób składających reklamacje – przez okres 10 lat od daty zawarcia umowy sprzedaży ostatniego lokalu mieszkalnego lub usługowego w inwestycji.
- Uprawnienia przysługujące Państwu w związku z przetwarzaniem danych:
- Prawo do cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych osobowych bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed otrzymaniem oświadczenia o cofnięciu zgody – dotyczy danych osobowych przetwarzanych na podstawie udzielonej zgody – art. 6 ust. 1 lit. a) RODO,
- Prawo dostępu do treści danych osobowych – art. 15 RODO,
- Prawo do żądania sprostowania danych osobowych – art. 16 RODO,
- Prawo do usunięcia danych osobowych („prawo do bycia zapomnianym”) – art. 17 RODO,
- Prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – art. 18 RODO,
- Prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. otrzymania zestawu danych w powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego – art. 20 RODO – dotyczy danych osobowych przetwarzanych na podstawie udzielonej zgody – art. 6 ust. 1 lit. a) RODO albo w celu wykonania umowy – art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w prawnie usprawiedliwionych celach Administratora, w tym na potrzeby marketingu bezpośredniego realizowanego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – art. 21 RODO,
W celu realizacji ww. praw prosimy o kontakt pod nr telefonu: + 48 71 786 00 16, adres e-mail: iodo@vantage-sa.pl albo pocztą na adres Administratora.
Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych może nastąpić w każdym czasie poprzez przesłanie korespondencji pocztą na adres Administratora albo za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: daneosobowe@vantage-sa.pl.
Informujemy, że przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego –Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.